Moderni digitaalinen markkinointi, yhteiskuntasuhteiden näkökulmasta.
Yhä suurempi osa päätöksenteosta ja vaikuttamisesta tapahtuu internetissä. Kaikkien yhteiskunnan toimijoiden läsnäolo ja arvolähtöinen vaikuttaminen on tärkeää. Siksi digitaalisen vaikuttamisen ymmärtäminen ja kokemuksien jakaminen rakentaa hyvää vaikuttamiskulttuuria.
Kurssille voi ilmoittautua jokainen vaikuttamisesta kiinnostunut, olet sitten yrityksestä, järjestöstä tai politiikasta.
Daniel Jyllikoski on Ignite Societyn toimitusjohtaja ja toiminut aiemmin viestintäkonsulttina, Foodoran markkinointi- ja viestintäpäällikkönä sekä mm. Juhana Vartiaisen digistrategina.
Jakob Ohlsson on sisartoimisto Reform Societyn kampanjastrategi ja vastannut mm. Ruotsin Sosialidemokraattien, Hollannin Groenlinksin ja Euroopan Vihreiden sisältö- ja digistrategioista.
Elias Notini on ruotsalaisen sisartoimistomme osakas ja digital public affairs -uranuurtaja. Elias on johtanut digitaalista vaikuttamista kummallakin Ruotsin suurimmista PA-toimistoista.
Paul Ferris on ruotsalaisen sisartoimistomme Head of Digital. Paul vaihtoi lakimiehen uran Sidneyssä aktivismiin ja on vastannut kampanjoinnin ja järjestäytymisen alustoista Reform Societyn lisäksi mm. Avaazilla. (LinkedIn)