Digimarkkinointi yhteiskuntasuhteissa
-masterclass

Internetin, digimarkkinoinnin ja tulevaisuuden median kokonaisvaltainen tilannekuva viestinnän ja yhteiskuntasuhteiden johtajille ja asiantuntijoille. 

📆 Torstaina 3.3.2022 Helsingissä klo 9-17

👩‍💻 Moderni digitaalinen markkinointi …

🏛 … yhteiskuntasuhteiden johtajille ja asiantuntijoille

Yhä suurempi osa mielipiteen muodostuksesta ja siihen vaikuttamisesta tapahtuu internetissä. Yhteiskunnan eri toimijoiden läsnäolo ja arvolähtöinen vaikuttaminen on tärkeää. Siksi digitaalisen vaikuttamisen ymmärtäminen ja kokemuksien jakaminen rakentaa hyvää vaikuttamiskulttuuria.

 

Kurssille voi ilmoittautua jokainen vaikuttamisesta kiinnostunut, olet sitten yrityksestä, järjestöstä tai politiikasta.

 

Kurssin jälkeen:
🔭 Ymmärrät digitaalisen ympäristön kokonaiskuvan.

🧭 Osaat suunnitella, johtaa ja kilpailuttaa digitaalista viestintää.

📚 Tiedät, missä ja miten oppia kustakin kurssin aiheesta lisää, aina kyseisen teknologian asiantuntijaksi asti.

Kouluttajat

Daniel Jyllikoski on Ignite Societyn toimitusjohtaja ja toiminut aiemmin tutkijana, viestintäkonsulttina, Foodoran markkinointi- ja viestintäpäällikkönä sekä mm. Juhana Vartiaisen digistrategina.


Jakob Ohlsson
 on ruotsalaisen sisartoimistomme Reform Societyn kampanjastrategi ja vastannut mm. Ruotsin Sosialidemokraattien, Hollannin Groenlinksin ja Euroopan Vihreiden sisältö- ja digistrategioista.


Elias Notini
 on ruotsalaisen sisartoimistomme osakas ja digital public affairs -uranuurtaja. Elias on johtanut digitaalista vaikuttamista kummallakin Ruotsin suurimmista PA-toimistoista, Diplomatilla ja JKL:llä.


Paul Ferris
on ruotsalaisen sisartoimistomme Head of Digital. Paul vaihtoi lakimiehen uran Sidneyssä aktivismiin ja on digikampanjoinut Reform Societyn lisäksi mm. Avaazilla.

Ohjelma

Perusteet

Tutkimustietoon perustuva katsaus tämän päivän internetiin. Käyttäjätottumukset ja käyttötilastot, fiidit ja suosittelualgoritmit – yhteiskunnallisen viestijän näkökulmasta.

Strategiat 
Mitä yhteiskunnallinen viestijä voi oppia mm. verkkokauppojen, mobiilipelien, SaaS-palveluiden ja D2C-brändien toimintamalleista.

 

Digitaalinen markkinointi
Kasvumarkkinointi, growth hacking. Miten kasvuyritykset löytävät yhä lyhyemmässä ajassa yhä suurempia yleisöjä, pienemmillä budjeteilla.

 

Digital Public Affairs ja kampanjointi käytännössä.

Käytännön esimerkkejä etenkin Pohjoismaissa onnistuneista kampanjoista ja toteutuksista.

 

Taktiset kanavat, joista koulutuksessa puhutaan:
Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Twitter, Snapchat, Pinterest, LinkedIn, Jodel, Twitch, keskustelupalstat ja pikaviestimet; hakukoneoptimointi, some, videot, podcastit, uutiskirjeet ja markkinoinnin automaatio; sisältömarkkinointi, vaikuttajamarkkinointi, natiivimarkkinointi ja affiliaattimarkkinointi; wikit, keskustelupalstat ja pikaviestimet; tv-mainonta, display-mainonta, somemainonta, hakukonemainonta sekä erityisesti näiden kohdentaminen; Web3, NFT:t ja kryptovaluutat, AR/VR ja metaverse.

Ilmoittautuminen

31.12.2021 ASTI
  • Early Bird

  • 680
  • MUUT

  • 950
Kolme osallistujaa samasta organisaatiosta kahden hinnalla.



Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyy  jaettava materiaali sekä kahvi- ja lounastarjoilut paikan päällä.

Tapahtumaan on mahdollista osallistua myös etänä. Lisätiedot: Daniel Jyllikoski.